Penaja

Get cash from your website. Sign up as affiliate

Tuesday 6 March 2012

JOM GUNA APLIKASI ANDROID DI WINDOWS

Salam... Hari ni kopi nak share bagai mana nk gunakan aplikasi android dekat laptop or pc korang.. Jangan risau benda ni free, khas untuk sape - sape yang tringin sgt nk guna aplikasi android ni tp xmampu nak beli lagi handphone atau gadjet yg ada android ni. Xpa kita bleh test dulu dekat laptop or pc korang.

Ok tadi aku menggooglejap n jumpa ni , jom tau serba sedikit pasal andorid :

Untuk makluman, Android adalah sistem operasi untuk peranti bergerak seperti telefon selular, komputer tablet dan notebook. Android dibangunkan oleh Google berdasarkan sistem perisian Linux dan perisian GNU.
Android asalnya dibangunkan oleh Android Inc. (firma yang kemudiannya telah dibeli oleh Google). Kemudian untuk mengembangkan Android, dibentuklah Open Handset Alliance, konsortium daripada 34 syarikat telekomunikasi, termasuk Google, HTC, Intel, Motorola, Qualcomm, T-Mobile, dan Nvidia.
Android mempunyai komuniti yang besar dalam membangunkan serta menulis aplikasi untuk pengembangan fungsi peralatan. Dianggarkan hampir 70,000 aplikasi untuk Android boleh didapati, menjadikanya sasaran pengembangan peralatan kedua paling popular untuk peralatan mobile.
Terdapat pelbagai jenis telefon pintar yang menggunakan sistem operasi Android, contohnya Sony Ericsson Xperia PlaySamsung Galaxy S2Sony Ericsson Xperia X8,HTC Desire S, dan sebagainya. Untuk melihat harga (RM) telefon pintar yang menggunakan sistem operasi Android, sumber   apa itu robot anderoid?
OKAY skarang cara nak gunakan android dekat pc ot laptop korang,

Denngan menggunakan aplikasi bluestack anda boleh menggunakan aplikasi android ni :

Nin diaaa..




Menu Utama


rasanya semua rakyat Malaysia dan kejiranan tahu menatang nie antara tanda-tanda  kiamat haiwan boleh bercakap


serba sedikit game dan lain-lain







Ok nak download ?? 
So tunggu apa lg? saiz 120mb jer.. jom main game puas - puas.hahaha



sumber : Lambung

1 comment:

  1. Android asalnya dibangunkan oleh Android Inc. (firma yang kemudiannya telah dibeli oleh Google). Kemudian untuk mengembangkan Android, dibentuklah Open Handset Alliance, konsortium daripada 34 syarikat telekomunikasi, termasuk Google, HTC, Intel, Motorola, Qualcomm, T-Mobile, dan Nvidia.
    gta 5 apk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baca Pos Bloger Lain

Cerita Menarik